شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خبر داد:
فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از کشف اقلام کالایی قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال از ابتدای امسال\r\nخبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۵
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از کشف اقلام کالایی قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال از ابتدای امسال
خبر داد.
به گزارش فکرشهر، محمدحسین احمدی در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: تنظیم بازار و ثبات قیمت‌ها از مسایل مهم و مورد تاکید مردم است و برای ایجاد آرامش در بازار از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. نظارت بر بازار از اقدامات مهم اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان است و در سال جاری در این مسیر اقدامات ارزشمندی انجام داده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان ضمن تشریح عملکرد کمیته قاچاق کالا از ابتدای امسال ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بالغ بر 100 میلیون ریال اعلام کرد.

احمدی در همین راستا از انجام 52 مورد بازرسی مشترک با دستگاه‌های مرتبط شهرستان دشتستان خبر داد.

این مسئول گفت: شبکه بهداشت و درمان، اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف شهرستان در این گشت‌های مشترک حضور داشته و اقلام مکشوفه طبق ضوابط به مراجع ذی‌صلاح و پرونده متخلفان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی ارسال شده است.

وی بیان کرد: در ماه گذشته مجموعاً 20 صورتجلسه تخلف، تنظیم و انواع اقلام کالایی قاچاق از جمله سیگار، تنباکو، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع سموم و... کشف و ضبط شده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از انجام 10 هزار بازرسی از اصناف دشتستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از 10 هزار بازرسی از اصناف دشتستان انجام شده و برای احقاق حقوق مصرف‌کنندگان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر