دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
عباس‌زاده تشریح کرد:
فکرشهر: سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: اوایل تیرماه امسال دو جوان در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان با تیراندازی از سوی دو موتورسوار مورد اصابت قرار گرفند که پس از انتقال به بیمارستان ...
کد خبر: ۴۲۹۰
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با اجرای عملیات عملیاتی و پلیسی، عاملان قتل دو جوان اهرمی دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس‌زاده بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اوایل تیرماه امسال دو جوان در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان با تیراندازی از سوی دو موتورسوار مورد اصابت قرار گرفند که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: با اطلاع از این قتل، بلافاصله تلاش های پلیس برای کشف این قتل آغاز شد و  تیم های تخصصی و اطلاعاتی ویژه برای رسیدگی به این قتل تشکیل شد و تحقیقات در این زمینه  آغاز شد و افراد مظنون بازجویی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در بازجویی‌هایی که از افراد مظنون در این پرونده صورت گرفته بود، شش قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد و بررسی‌های بیشتری در این زمینه صورت گرفت تا بتوانیم زوایای بیشتری از این قضیه را کشف کنیم.

وی ادامه داد: کاراگان پلیس با بررسی‌های تخصصی این پرونده موفق به شناسایی جوانی 24 ساله اهرمی شدند که نقش وی در این پرونده بر اساس شواهد  و مستندات می‌توانست برجسته باشد.

شلیک به سمت مقتولان برای ترساندن آنها

سردار عباس‌زاده با اشاره به دستگیری فرد مذکور در روز گذشته، تصریح کرد: این متهم پنج ساعت پس از دستگیری به قتل این دو جوان اعتراف و همدست خود را نیز معرفی کرد و اسلحه و موتورسیکلت به کار رفته در قتل به همراه 145 فشنگ نیز از آنها کشف شد.

وی بیان کرد: متهمان این پرونده اظهار داشته‌اند که یک موتوسیکلت با دو نفر سوار در شب حادثه آنها را تعقیب می‌کرده‌اند که در سه راهی اهرم به هم برخورد می‌کنند و برای ترساندن آنها تیری را شلیک می‌کنند که به علت تاریکی شب و نزدیک بودن فاصله‌ها، این تیر باعث مرگ آن دو نفر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: گام‌های بسیار مهمی برای توسعه امنیت در استان بوشهر برداشته شده است و هم‌اکنون شاخص‌های امنیتی در استان بوشهر مطلوب است و احساس امنیت بالایی در استان وجود دارد.

به نوشته ی مهر، سردار عباس‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر همواره شاهد کاهش میزان جرایم و همچنین افزایش کشفیات جرایم هستیم که این موضوع نقش بسیار مهمی در بهبود امنیت در استان داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر