جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ گفت و گو با جوانه ها؛
فکرشهر: فرزانه کاوه فرد نوجوانی 13 ساله است که به نقاشی و طراحی علاقه ی زیادی دارد و در این زمینه تاکنون موفقیت هایی نیز کسب کرده است.
کد خبر: ۴۳۱۱
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰

خودتان را معرفی کنید؟
به نام خداوند پروانه ها
من فرزانه کاوه فرد 13 ساله و دانش آموز پایه هشتم می باشم.

نقاشی رو از کی  به صورت حرفه ای شروع کرده اید؟
از کلاس اول دبستان بعد از این که دوره های مقدماتی را نزد مادرم آموزش دیدم در خدمت استاد کوهکن هنرآموزی خود را آغاز نمودم.

آیا اولین نقاشی حرفه ای خود را به یاد دارید؟ چه عنوانی داشت؟
بله. یادم میاد. یک قوری که روی هیزم در حال جوشیدن بود کشیده بودم.

چه کسانی مشوق شما در این زمینه بودند؟
خانواده ام به خصوص مادرم که سال ها مربی نقاشی کودک بوده و بعد مربی مهربانم جناب استاد محمدرضا کوهکن که از هر دوی اونها ممنونم.

[[{"fid":"3181","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":581,"width":697,"style":"font-size: 13px; line-height: 20.006303787231445px;","class":"media-element file-default"}}]]

تاکنون کسب افتخار هم در مسابقات نقاشی داشته اید؟
بله از کلاس اول در جشنواره های نقاشی شهرستان مثل جشنواره دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر، کودک آتشنشان، کودک دیروز کودک امروز، کتاب و کتاب خوانی، کودکان عاشورایی مربوط به کتابخانه شهید بهشتی و از کلاس سوم ابتدایی تا کنون در مسابقات فرهنگی هنری مدارس شهرستان که مرحله استانی و کشوری هم داشت شرکت نمودم.

چه مقام هایی؟
در تمامی مسابقاتی که در بالا گفتم مقام اول تا سوم را کسب نموده ام.

چه موضوعاتی را بیشتر دوست دارید؟

طبیعت و چهره

رنگ هایی که بیشتر دوست داری؟
صورتی و بنفش

صحبت پایانی؟
به عنوان یک هنرجوی نقاشی نوجوان از همه نوجوانان و کودکان عزیز می خواهم که به علاقه مندی های خود توجه داشته باشند و استعدادهای خود را کشف و پرورش دهند و از شما و سایت خوبتون که به فکر شهر و هنرمندان هستید متشکرم.

[[{"fid":"3182","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":700,"width":525,"class":"media-element file-default"}}]]

گفت و گو از: محمدرضا کوهکن

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر