يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۶۳۵
جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۶

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان بوشهر گفت: کیف‌قاپ حرفه‌ای با ۷ فقره سرقت در بوشهر دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، ابراهیم عرب‌زاده در جمع خبرنگاران در بوشهر از کاهش جرایم در ماه مبارک رمضان خبرداد و   اظهار داشت:  یکی از ویژگی‌های بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، معنوی شدن فضاهای مختلف است که این مهم سبب کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن می‌شود.

وی با قدردانی از مشارکت مردم بوشهر در ماموریت‌های نیروی انتظامی افزود: مردم متدین و اجتماعی بوشهر در برقراری امنیت و برخورد با متخلفان در همه عرصه‌ها با پلیس همراه هستند که این خود سبب تسریع در موفقیت ماموریت‌‌ها شده است.

رئیس پلیس شهرستان بوشهر با تاکید بر پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت افزود: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی پیشگیری از سرقت در راستای آگاه سازی، ارائه توصیه و نکات آموزشی است.

سرهنگ عرب‌زاده از دستگیری سارق کیف قاپ با 7 فقره سرقت در بوشهر خبر داد و بیان کرد: ماموران کلانتری 11 باغ زهرا موفق شدند سارق کیف قاپ حرفه‌ای را شناسایی دستگیر و 7 فقره سرقت را کشف کنند.

وی با بیان اینکه برای شناسایی این سارق برنامه‌ریزی ویژه‌ای شد گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در شهر بوشهر ماموران کلانتری 11 باغ زهرا تلاش گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

رئیس پلیس شهرستان بوشهر ازشناسایی سارق کیف قاپ خبرداد و تصریح کرد: با انجام تحقیقات میدانی و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شد.

سرهنگ عرب‌زاده با اشاره به اعتراف سارق به بزه انتسابی گفت:متهم در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ارتکاب 7 فقره کیف قابی اعتراف کرد.

وی افزود: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

رئیس پلیس شهرستان بوشهر  با بیان اینکه کشف جرم و برخورد با متخلفان در اولویت برنامه‌های پلیس قرار داد  گفت: تیم‌های تخصصی مقابل با جرائم در بوشهر  فعال هستند که در صورت وقوع هر گونه جرم و تخلفی دستگیری آنان در دستور کار قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر