جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقات قرآن کریم و نشست روشنگری در امامزاده شاهزاده محمد بردخون کهنه برگزار شد.به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، یکی از روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قم صبح امروز در این آیین اظهارداشت: قرآن راه راست و هدایت را به انسان نشان داده و برنامه کاملی از شیوه زندگی انسان را ارائه کرده است تا با بهره‌مندی از آن مسیر سعادت را بپیماید.
کد خبر: ۴۴۳۶
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: مسابقات قرآن کریم و نشست روشنگری در امامزاده شاهزاده محمد بردخون کهنه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، یکی از روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قم صبح امروز در این آیین اظهارداشت: قرآن راه راست و هدایت را به انسان نشان داده و برنامه کاملی از شیوه زندگی انسان را ارائه کرده است تا با بهره‌مندی از آن مسیر سعادت را بپیماید.

حجت‌الاسلام سید حجت سجادی‌زاده افزود: اگر به درستی از آموخته‌های قرآن استفاده کنیم و آنها را در زندگی به کار ببندیم همواره  در خوشبختی و نعمت هستیم و سختی و مشکلات نمی‌توانند بر اراده آهنین انسان ذره‌ای تزلزل وارد کنند اما اگر از قرآن فاصله گرفتیم مظاهر پلیدی و بدبختی جای آن را می‌گیرد.

وی به آسیب‌های ماهواره اشاره کرد و گفت: دنیای غرب خانواده را نشانه گرفته و با برنامه‌ریزی و ایجاد شبکه‌های متعدد و ساخت برنامه‌ها و فیلم‌ها حتی در قالب مذهبی، می‌کوشد داشته‌ها و اعتقادات مردم را تضعیف کند و بنیان‌های خانواده را سست کند تا از این راه به اهداف شوم خود برسند.

سجادی‌زاده تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای را خطرناک دانست و تصریح کرد: نباید این چنین فکر کنیم که برنامه‌های ماهواره‌ای هیچ اثر مخربی بر فرزندان ندارد چرا که دشمن طوری برنامه‌ریزی کرده تا به مرور و هدفدار مردم را درگیر این وسیله کند و کارشناسی شده تیشه به ریشه جامعه دینی وارد کند.

وی با توصیه به والدین گفت: این دجال قرن را از خانه‌ها بیرون کنید تا فرزندانی سالم و آرامشی همراه با خوشحالی و خوشبختی داشته باشید و احساس نشاط  کنید.

در ادامه محمد عابدی، عبدالمجید قاسمی، اکبر ظلی‌نژاد، سید اسدالله حسینی، الیاس حسینی، علی اکبر اندایشگر، حسین آرایش اعضای منتخب پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه مقاومت کربلا به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند و گروه‌های همخوانی پایگاه ابوذر غفاری و صاحب‌الزمان برنامه خود را اجرا کردند و به قاریان هدایایی تقدیم شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر