دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۳۶۰
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: مجموعه حفاظت محیط زیست تنگستان با کمبود نیرو روبرو است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد دشتی در حاشیه بازدید از موزه محیط زیست شهرستان تنگستان اظهار داشت: در شهرستان تنگستان ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه محیط زیست وجود دارد و اهمیت فعالیت‌های مجموعه محیط زیست بسیار بالا است.

وی حفاظت و حراست از محیط زیست را یک وظیفه عمومی دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های سمن‌ها و نهادهای مردم و بهره‌گیری از مشارکت مردم می‌تواند نقش مهمی در بهبود حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

فرماندار شهرستان تنگستان خواستار رفع کمبودهای محیط زیست در این شهرستان شد و اضافه کرد: مجموعه حفاظت محیط زیست تنگستان به دلیل کمبود نیرو و سختی هایی که این شغل داراست، شرایط سختی را متحمل می شود.

وی بیان کرد: مطمئنا برای پوشش این حجم از مساحت که در حوزه کاری محیط زیست تنگستان است و همچنین برای حفاظت از پوشش گیاهی و جانوری و همچنین جغرافیای شهرستان، چیزی جز عشق و علاقه نمی‌تواند کارکنان این مجموعه را راغب به فعالیت کند.

دشتی ضمن تاکید بر تشویق افراد علاقه مند برای همکاری با این مجموعه و همچنین ترغیب و تشویق سمن های زیست محیطی برای ثبت سمن های خود، تصریح کرد: برای اجرای برنامه های مختلف کاری محیط زیست، باید از ظرفیت این نیروها در راستای پیشبرد برنامه های بهره برد.

در پایان از زهرا صبوری، نخبه ورزشی تنگستان که در عضویت تیم های ملی فوتبال بانوان در رده پایه است، تقدیر شد.

همزمان با هفته المپیک که با شعار «با قهرمانان المپیک بسوی محیط زیست پایدار» نام گذاری شده است، فرماندار تنگستان به همراه معاون عمرانی خود و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان، با حضور در محیط زیست تنگستان، ضمن بازدید از موزه این نهاد، با رییس و کارکنان این مجموعه دیدار کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر