دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بزرگراه برازجان به گناوه امسال تکمیل می‌شود.به گزارش فکرشهر، علیرضا صفایی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: توسعه راه و بزرگراه از مسایل مهم در توسعه و پیشرفت است و اداره کل راه و شهرسازی در این مسیر اهتمام جدی دارد.وی افزود: در سال جاری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش و فعالیت بسیار خوبی انجام گرفته و تاکنون به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۴۵۱۸
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بزرگراه برازجان به گناوه امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر، علیرضا صفایی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: توسعه راه و بزرگراه از مسایل مهم در توسعه و پیشرفت است و اداره کل راه و شهرسازی در این مسیر اهتمام جدی دارد.

وی افزود: در سال جاری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش و فعالیت بسیار خوبی انجام گرفته و تاکنون به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در دشتستان با توجه به وسعت و گستردگی شهرستان، اقدامات مناسبی برای ایمن‌سازی جاده‌ها و افزایش میزان بزرگراه‌ها انجام داده‌ایم و تکمیل بزرگراه برازجان به گناوه گامی در بهبود وضعیت جاده‌ای در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه بزرگراه برازجان به گناوه امسال تکمیل می‌شود و به فضل خدا با تکمیل این بزرگراه شاهد رضایتمندی مردم و کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر خواهیم بود، گفت: بخش عمده‌ای از مسیر 80 کیلومتری بزرگراه برازجان به گناوه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی ادامه بزرگراه نیز امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: هم‌اکنون بیش از 400 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و راه روستایی در استان بوشهر در حال اجراست که امیدواریم به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

صفایی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 9 هزار کیلومتر راه همسنگ در استان بوشهر وجود دارد و طول راه‌های استحفاظی استان بوشهر شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی نیز 4 هزار و 280 کیلومتر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر