جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۴۰۰
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۲

فکرشهر: جانشین معاونت هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از اجرای دو پروژه ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم (ع) با مشارکت مردم استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حمید افضلیدر نشست با مسئولان ستاد عتبات عالیات شهرها و بخش‌های استان بوشهر اظهار داشت: کارگاه  ساخت ضریح خیمه‌گاه اهل بیت(ع) به پایگاه فرهنگی در بوشهر تبدیل شده است و بیشترین تاثیر فرهنگی را کارگاه‌های بازسازی و ساخت حرم اهل بیت(ع) در جامعه دارد زیرا این کارگاه‌ها نزد مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه 3 پروژه بازسازی عتبات عالیات به استان بوشهر واگذار شده، افزود: یک پروژه آن ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) با مشارکت مردم ولایت‌مدار استان بوشهر ساخته و در محل خیمه‌گاه آن حضرت نصب شد.

جانشین معاونت هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم (ع) در بوشهر و برازجان بیان کرد: ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) در بوشهر و ضریح حضرت قاسم (ع) در دشتستان در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این دو پروژه امسال پایان می‌یابد و تکمیل می‌شود؛ مردم  ولایت‌مدار بوشهر و دشتستان برای ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم (ع) مشارکت همه جانبه‌ای داشته‌اند و این دو کارگاه به مرکز فرهنگی تبدیل شده است.

افضلی گفت: بازسازی حرم  اهل بیت(ع) در اولویت قرار دارد و دو پروژه ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم (ع) امسال با مشارکت مردم استان بوشهر تکمیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر