يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامي استان بوشهر از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف 100 کيلو گرم ترياک در اين استان خبر داد.به گزارش فکرشهر، سردار حيدر عباس زاده با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اولويت پليس مبارزه با مواد مخدر استان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران پليس با اشراف خود بر روي باندهاي اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر، يك محموله بزرگ ترياك را در شهرستان "گناوه" از توابع استان بوشهر شناسايي كردند.
کد خبر: ۴۵۸۴
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: فرمانده انتظامي استان بوشهر از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف 100 کيلو گرم ترياک در اين استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سردار حيدر عباس زاده با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اولويت پليس مبارزه با مواد مخدر استان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران پليس با اشراف خود بر روي باندهاي اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر، يك محموله بزرگ ترياك را در شهرستان "گناوه" از توابع استان بوشهر شناسايي كردند.

 وي در ادامه افزود: ماموران پس از آگاهي از ورود يك محموله مواد مخدر به استان خودروي قاچاقچيان را در محور گناوه – خوزستان شناسايي كرده و در عملياتي غافلگيرانه خودرو را متوقف کردند.

 رئيس پليس استان بوشهر اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسي از خودرو توقيف شده مقدار 100 کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک را که به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود کشف و ضبط کردند.

 سردار عباس زاده تصريح کرد: در اين رابطه 4 نفر متهم دستگير و به همراه مواد مخدر مکشوفه تحويل مراجع قضايي شدند.
منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر