دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۵۲۲
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۱

فکرشهر:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تعداد پروژه‌های افتتاحی امسال بیش از دو برابر سال گذشته است که بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آنها صورت گرفته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید خورشیدی صبح سه‌شنبه در نشست با مدیران رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها با تبریک اعیاد پیش رو، اظهار داشت: تقارن این ایام مبارک با هفته دولت امسال تقارن بسیار خوبی است.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت انتظار می‌رود با هماهنگی مناسب شاهد پوشش خوبی از عملکرد دولت باشیم و این اطلاعات را به خوبی به سمع و نظر مردم برسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: شعار هفته دولت امسال شفافیت، کارآمدی و اطلاع‌رسانی است که رسانه‌ها نقش مهمی در تحقق این شعار خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم خاطرنشان کرد: ۴۰ سالگی زمان بلوغ انقلاب اسلامی است و تلاش می‌شود که در چهلمین سالگرد انقلاب برنامه‌های خوبی اجرا شود.

خورشیدی بر لزوم غلبه بر ترفندهای دشمن برای ناامید کردن مردم تاکید کرد و ادامه داد: دشمنان نهایت تلاش خود را برای پاشاندن بذر ناامیدی در جامعه انجام می‌دهند و تلاش دارند امید را هدف قرار داده و مردم را مایوس کنند و کار رسانه‌ها در این زمینه بسیار مهم است.

وی هفته دولت را بهار فعالیت روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها دانست و افزود: در این هفته باید نهایت تلاش خود با کنیم که امیدآفرینی در جامعه را به نحو احسن انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: ترویج عدم اعتماد به کارکرد سیستم یکی از اهداف دشمن است و وظیفه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها است که اعتماد بخشی به سیستم را هر چه بیشتر انجام دهند و مردم هم بتوانند اطلاعات درست و شفافی را دریافت کنند و این اطلاعات درست می‌تواند اعتماد را بیشتر کند و این فقط در سایه رساندن اطلاعات صحیح به جامعه است.

وی اظهار داشت: روابط عمومی نباید در فضای کادوپیچ‌شده فعالیت کنند و باید ارتباط مناسب بین دستگاه و جامعه را به خوبی ایجاد کنند تا شاهد افزایش کارآمدی دستگاه‌ها باشیم.

خورشیدی بر لزوم افزایش سطح همکاری مدیران و رسانه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران میزان و سطح همکاری با رسانه‌ها است که در این زمینه رسانه‌ها نظر خواهند داد.

وی بیان کرد: همه باید از رسانه‌ها استقبال کنیم و مدیران باید از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی استفاده کنند و ارتباط با رسانه سرلوحه فعالیت همه مدیران و مسئولان در جایگاه‌های مختلف باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه طرح‌های هفته دولت بر اساس تقسیمات کشوری افتتاح و آغاز می‌شود، افزود: در هر روزی به شهرستانی خواهیم رفت و بخشی از پروژه‌ها رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: به رغم همه مشکلاتی که در یک سال گذشته با آن روبرو بودیم، تعداد پروژه‌های افتتاحی امسال بیش از دو برابر سال گذشته است که بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای این پروژه‌ها صورت گرفته است.

خورشیدی خواستار اطلاع‌رسانی حرفه‌ای از سوی رسانه‌ها و روابط عمومی شد و افزود: باید از شبکه‌های نوین اطلاع‌رسانی استفاده مناسب شود و با تولید مولتی‌مدیا که قابلیت انتشار عام داشته باشند در این زمینه حرکت کرد.

وی ادامه داد: روابط عمومی نمونه استان بوشهر بعد از هفته دولت انتخاب و تقدیر خواهد شد و رسانه نمونه‌ای که بهترین عملکرد را در هفته دولت داشته باشند را انتخاب خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: از فضای ارتباطی نوین باید حداکثر استفاده را ببریم و مراقب باشیم در نشر اطلاعاتی که داریم، یک پیام به ضد خودش تبدیل نشود و فضای غیرواقعی و اطلاع غیردقیق مخابره نشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر