يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۰۰
جمعه ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: در هفته دولت امسال ۳۶ طرح عمرانی در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمزه اعتماد عصر جمعه در جمع اهالی شهرستان دیر اظهار داشت: شهید رجایی اسطوره و الگوی  مدیر مکتبی و انقلابی به تمام معنا است و خود را وقف خدمت به مردم کرد.

وی با بیان اینکه دولت از نقد سازنده استقبال می کند، افزود: اگر این همه خدمات ملموس دولت را که مربوط به نظام اسلامی است نادیده بگیریم بی انصافی کرده ایم.

 اعتماد گفت: تخریب  دولت و مأیوس کردن مردم نه تنها رفتاری ناجوانمردانه است بلکه به ضرر نظام اسلامی است.

 این مقام مسئول عنوان کرد: مدیران نباید از نقد منصفانه ناراحت شوند بلکه برخی مواقع که خطایی یا بی‌تدبیری دارند به جای توجیه با پذیرش خطایشان از مردم عذرخواهی کنند.

فرماندار شهرستان دیر تصریح کرد: امسال علی رغم مشکلات اقتصادی کشور ۲۹ طرح عمران شهری و روستایی در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان افتتاح و ۷ طرح نیز با اعتبار ۵ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

اجرای جاده وفاق از مطالبات جدی مردم است

وی اجرای جاده وفاق را از مطالبات جدی مردم دیر برشمرد و ادامه داد: امسال ۳ میلیارد تومان اعتبار برای شروع این پروژه از سمت دیر تصویب شده است که ظرف دو ماه آینده با انجام مناقصه و تعیین پیمانکار شروع بکار می‌شود.

اعتماد خاطرنشان کرد: از هفته دولت سال گذشته تا امروز از محل اعتبارات ارزش افزوده نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان در حوزه عمران شهری و روستایی هزینه شده است.

وی افزود: در بحث آسفالت کوچه‌ها اقدامات خوب و قابل لمسی در شهرستان انجام گرفته بگونه‌ای که در برخی روستاها تا ۱۰۰ درصد کوچه‌ها در حال آسفالت است.

فرماندار دیر درباره جاده دیر به متانول یادآور شد: اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته و از ۳۰ دهنه پل تنها دو دهنه باقی مانده که طبق تعهد پیمانکار ظرف دو ماه آینده تکمیل می شود که برای آسفالت آن یک میلیارد تومان اعتبار گذاشته‌ایم.

وی اضافه کرد: برای جاده بردخون به بردخون کهنه نیز یک میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

اعتماد از بهره برداری از مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب در هفته دولت خبر داد و افزود: پیگیر راه اندازی تمامی بخش های بیمارستان دیر و حل مشکل سوخت سفاران هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر