دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۲۲
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی هفته دولت در خارگ اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی صبح جمعه در نشست هماهنگی هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

وی افزود: جزیره مقاوم خارگ نقش بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف و راهبردی دولت به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی و انرژی دارد، که جا دارد مسئولان مرتبط به این حوزه اقدامات صورت گرفته در راستای این خدمت را به صورت مستقیم به اطلاع مردم برسانند.

رضایی اضافه کرد: به همت بهداشت و درمان صنعت نفت جزیره خارگ امروز ساعت ۱۲ ایستگاه سلامت در محل مسجد ولی عصر (عج) مستقر و خدمات پزشکی ارائه خواهد داد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: سعی تیم هدف‌گذار و برنامه‌ریز هفته دولت در بخش ویژه خارگ ایجاد فضای همراه و همدلی با اهالی شریف و صبور جزیره خارگ است.

وی بیان کرد: ساعت ۱۸ امروز به همت هیئت کوه‌نوردی جزیره خارگ یک برنامه پیاده روی و جزیره نوردی برای اهالی شریف خارگ در نظر گرفته شده است که محل تجمع علاقه مندان استادیوم شهید ملاح زاده است.

رضایی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: خواست مدیران ارشد دولت در استان بوشهر از دستگاه‌ها اطلاع رسانی شفاف و ارتباط بدون واسطه با مردم است، در این هفته باید عملکرد دستگاه‌ها بصورت روان و شفاف در اختیار مردم قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر