دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۴۷
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افتتاح ۶۰ پروژه بهداشتی و درمانی استان بوشهر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ایرج بیژنی صبح شنبه در آئین بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت برازجان اظهار داشت: برای ۹۰ درصد از جمعیت استان بوشهر پرونده الکترونیکی سلامت تشکیل شده است و بیش از ۶۰ درصد جمعیت استان نیز حداقل یک بار از طرح تحول سلامت بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت ۶۰ پروژه بهداشتی و درمانی در حال افتتاح است که برای تکمیل و افتتاح این طرح‌ها ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و در نیمه دوم امسال نیز مابقی پروژه‌ها که شامل حدود ۸۰ پروژه است، به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: همه زیرساخت‌های سلامت در حوزه بهداشتی تا پایان امسال و بخش کمی هم در سال آینده تکمیل می‌شود.

وی در مورد مرکز جامع سلامت ولی عصر برازجان گفت: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۵۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.

بیژنی خاطرنشان کرد: این مرکز دارای واحدهای بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت خانواده و مامایی است و برای ساخت و تکمیل و تجهیز آن سه میلیارد تومان اعتبار تامین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: ۱۵ پروژه دیگر هم در سطح شهرستان دشتستان آماده افتتاح داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر