يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۷۰۵
يکشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: در دومین روز از هفته دولت، پروژه احداث جاده بین مزارع در روستای محمود احمدی از توابع بخش مرکزی تنگستان، افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فرماندار تنگستان عصر شنبه در آئین افتتاح پروژه احداث جاده بین مزارع در روستای محمود احمدی اظهار داشت: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی به مبلغ یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در سال ۹۶ تصویب شد.

احمد دشتی اضافه کرد: طول این مسیر ۵.۵ کیلومتر و در سه نقطه شهرستان است که فاز اول در روستای محمود احمدی و فاز دوم در روستای سمل به اتمام رسیده، ولی فاز سوم پروژه که در شهر آباد فرار گرفته به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده و در مرحله پایانی کار قرار دارد.

دشتی خاطر نشان کرد: در شهرستان تنگستان، تا کنون ۴۳ کیلومتر جاده بین مزارع احداث شده است.

بازسازی شبکه توزیع آب روستایی

همزمان با دومین روز هفته دولت در شهرستان تنگستان، عملیات اجرایی بازسازی شبکه توزیع آب روستای اشکالی در بخش مرکزی تنگستان آغاز شد.

احمد دشتی فرماندار تنگستان در این خصوص اظهار داشت: طول این شبکه توزیع آب ۶.۴ کیلومتر است و با اعتبار ۹ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: این پروژه تعداد ۵ روستا، ۱۸۶ خانوار و ۷۰۸ نفر جمعیت را تحت پوشش خود خواهد داشت.

دشتی با ذکر این نکته که مدت زمان احرای این طرح، هشت ماه است، خاطرنشان کرد: منبع تامین آب این پروژه، از خط انتقال کوثر خواهد بود.

قابل ذکر است که این آیین با حضور فرماندار تنگستان، رئیس اداره نظارت بر طرح های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر و جمعی از اعضای شورای اداری تنگستان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر