دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۷۶۹
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۸

فکرشهر: به مناسبت هفته دولت، دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ظهر دوشنبه در آئین افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: این پایگاه ها در شهرستان‌های تنگستان و بوشهر به بهره‌برداری رسید.

حسین درویشی گفت: راه اندازی پایگاه‌های امداد و نجات مستلزم بکارگیری امدادگران ماهر و آموزش دیده است و خدمات رسانی کامل و با جدیت بیشتر به مسافرین در ایام خاص سال همانند تابستان و عید نوروز از اهداف اجرائی این پایگاه است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر با تشکیل و راه اندازی پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای و با احساس خلاء ارائه خدمات در جاده های پر تردد و خطر آفرین کشور، به عنوان یکی از نهادهای مسئول در امور مربوط به جاده و مسافران مبادرت به استقرار پایگاه های ثابت و سیار و پستهای موقت با بکارگیری آمبولانس و خودرو نجات و نیروهای عملیاتی در جاده ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات جستجو و نجات و امداد رسانی احتمالی در محدوه پایگاه‌ها کرده است.

وی  یادآور شد: بخش امداد و نجات یکی از مهمترین بخش‌ها در جمعیت هلال احمر است که با توجه به آمار بالای حوادث جاده‌ای و تلفات آن احداث این پایگاه ها ضروری بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر با اشاره به هزینه های احداث و راه اندازی این دو پایگاه در استان تصریح کرد: برای ساخت و راه اندازی هر کدام از پایگاه ها مبلغ پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر