شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۹۷۰
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در دشتستان برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، شهسوار قایدی اظهار داشت: این طرح از تاریخ ۱۵ شهریور لغایت ۱۰ مهر ماه سالجاری همزمان در تمامی بخش‌های شهرستان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح در دو بخش نظارت بر تامین لوازم التحریر و نظارت بر فروش بوده که تا کنون جلسات مختلفی برای هماهنگی بیشتر در اجرا با تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اضافه کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اتحادیه‌ها و بخش خصوصی در ایام اجرای طرح های نظارتی و انجام بازرسی و نظارت را در دستور کار داریم.

وی از کنترل حراج‌ها و شناسایی مراکز فاقد پروانه کسب، خبر داد و خاطرنشان کرد: ممانعت از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار و نظارت بر رعایت درج قیمت مصرف کننده در دستور کار است.

قائدی ادامه داد: رعایت درصد سود مجاز، جلوگیری از عرضه اقلام نوشت افزار تقلبی، دریافت و رسیدگی به موقع گزارش‌ها و شکایات مردمی و انجام گشت‌های بازرسی با مراجع نظارتی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس دنبال خواهد شد.

وی بیان داشت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی مراتب را با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این اداره اطلاع تا توسط بازرسان این اداره مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر