يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر گفت: یکهزار و770 میلیارد ریال تسهیلات به برای طرح های این استان ابلاغ شده که از این میزان یکهزارو 400میلیارد ریال مربوط به طرح های اشتغال زاست.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشبنه به نقل از رضا عوض پور افزود: همچنین صندوق توسعه ملی نیز 10 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های کشاورزی و منابع طبیعی تخصیص داده که از این میزان سهم استان بوشهر 250 میلیارد ریال است.
کد خبر: ۴۷۷۹
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر گفت: یکهزار و770 میلیارد ریال تسهیلات به برای طرح های این استان ابلاغ شده که از این میزان یکهزارو 400میلیارد ریال مربوط به طرح های اشتغال زاست.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشبنه به نقل از رضا عوض پور افزود: همچنین صندوق توسعه ملی نیز 10 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های کشاورزی و منابع طبیعی تخصیص داده که از این میزان سهم استان بوشهر 250 میلیارد ریال است.

وی با بیان این که کنترل نقدینگی از رویکردهای مهم دولت است تصریح کرد: پرداخت تسهیلات براساس نیاز بخش های مختلف تصویب و پرداخت می شود وسعی بر این است که نقدینگی در جامعه افزایش نیابد.

عوض پور با اشاره به ظرفیت ها و مزیت های فراوان دربخش های آب، کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری ادامه داد: برای استفاده بهتر از این ظرفیت ها، فرصت های سرمایه گذاری احصا و در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری قرارمی گیرد تا بتوان نسبت به ترغیب و تشویق سرمایه گذاران اقدام کرد.

وی اظهار کرد: میزان تسهیلات صندوق توسعه ملی 30هزار میلیارد ریال است که از این میزان 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح های مختلف گردشگری، صنعت ومعدن و 10هزار میلیارد ریال به حوزه کشاورزی و منابع طبیعی تخصیص یافته است.

عوض پورگفت: در بخش گردشگری و صنعت و معدن میزان جذب تسهیلات نسبت به ارایه طرح مصوب می شود که لازم است به سرمایه گذاران اطلاع رسانی شود تا از این فرصت بهره کافی را ببرند.

معاون برنامه ریزی استانداری بوشهر نرخ سود و کارمزد صندوق توسعه ملی را مناسب دانست و افزود: نرخ سود کارمزد تسهیلات صندوق توسعه ملی در مقایسه با تسهیلات بانکی پایین تر و قرار است که این نرخ برای استانهای غیر برخوردار کمتر پیش بینی شود.

عوض پور با اشاره به جذب تسهیلات طرح های خود اشتغالی و مشاغل خانگی اظهار کرد: 160 میلیارد ریال اعتبارات خود اشتغالی و مشاغل خانگی استان بوشهر با تلاش بانک های عامل پرداخت شده که جای قدردانی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر