جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این استان فاقد زیرساخت های لازم برای توسعه ورزش زورخانه ای است که تحقق این مهم در گرو تامین اعتبار و حمایت مسوولان است.به گزارش فکرشهر، رضا جمشیدی روز پنجشنبه به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای افزود : ورزش زورخانه ای برای ترویج اندیشه ائمه اطهار و فرهنگ جوانمردی و سیرت پهلوانی است که به عنوان وزش باستانی کشور مورد تاکید و تایید رهبری است. وی اضافه کرد: در استان بوشهر به دلیل سابقه کمی که ورزش زورخانه ای دارد گسترش آن نیازمند توجه ویژه است. 
کد خبر: ۴۷۸۷
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این استان فاقد زیرساخت های لازم برای توسعه ورزش زورخانه ای است که تحقق این مهم در گرو تامین اعتبار و حمایت مسوولان است.
به گزارش فکرشهر، رضا جمشیدی روز پنجشنبه به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای افزود : ورزش زورخانه ای برای ترویج اندیشه ائمه اطهار و فرهنگ جوانمردی و سیرت پهلوانی است که به عنوان وزش باستانی کشور مورد تاکید و تایید رهبری است. 

وی اضافه کرد: در استان بوشهر به دلیل سابقه کمی که ورزش زورخانه ای دارد گسترش آن نیازمند توجه ویژه است. 

جمشیدی اضافه کرد: ایجاد گود زورخانه در شهرستان های ده گانه استان بوشهر از مصوبات دور سوم سفرهای استانی دولت قبل بود که به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار این مهم اجرایی نشد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: گودهای زورخانه ای در تیپ های مختلف ایجاد می شوند که اعتبار مورد نیاز آن بین 10 تا پنج میلیارد ریال متغیر است. 

وی افزود: هم اینک ورزش زورخانه ای در فقط در شهرهای بوشهر و برازجان دایر است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر