چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۰۶۴
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مردم از خرید بیش از نیاز مصرف خود خودداری کنند چراکه محدویتی در زمینه تولید و تامین کالاهای مورد نیاز مردم استان بوشهر وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سید حسین حسینی محمدی صبح امروز در جلسه‌ای با حضور شرکت‌های پخش و عمده فروشان استان بوشهر با اشاره به کنترل قیمت کالاها و اجناس در بازار استان اظهار داشت: گشت‌های مشترک به صورت شبانه‌روزی در استان بوشهر فعالیت و با متخلفان به ویژه گران‌فروشان برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در بازار استان وجود ندارد عنوان کرد: پس از دریافت گزارش شرکت‌های پخش از تامین و توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان مشخص شد هیچ کمبود کالایی در استان بوشهر وجود ندارد.

حسینی محمدی با اشاره به برخی از شایعات بی اساس مبنی بر کمبود کالا در بازار تصریح کرد:  بدلیل بروز مشکلاتی در بخش حمل و نقل کالا از مراکز تولیدی ،محدودیت‌هایی ایجاد شده بود که با توجه به تامین لاستیک کامیون‌داران، مشکل رانندگان برطرف  و بارگیری و ارسال کالا مجددا افزایش یافته و کمبود برخی اقلام به‌زودی برطرف می‌شود و مردم نگران تامین اقلام خود نباشند .

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات پیش آمده در روزهای اخیر به خاطر اعتصاب برخی کامیون‌داران به لحاظ درخواست‌های صنفی بوده است اعلام کرد: در اسرع وقت مشکلات موجود برطرف و شرایط به حالت عادی باز می‌گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ابراز کرد: با  همکاری دستگاه های ذیربط در تامین وسایل نقلیه و همچنین امنیت کامیون‌ها اقدامات لازم بعمل امده و شرکت‌های پخش نسبت به تامین اقلام مورد نیاز مردم تلاش مضاعف کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر