چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۱۹۶
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کاهش جرایم در بخش‌های مختلف و افزایش کشفیات گفت: کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار خلیل واعظی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تبریک هفته ناجا به نقش مهم امنیت در جامعه پرداخت و اظهار داشت: برای اجرای عدالت، امنیت از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای یک کشور است و مشکلات هر جامعه و یک ملت زمانی ایجاد می‌شود که امنیت نباشد.

رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم امنیت در توسعه و پیشرفت جامعه تصریح کرد: در تجارت، اقتصاد و فضای عمومی جامعه وقتی مردم احساس امنیت نکنند هیچ پیشرفتی ایجاد نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در سه سطح نظامی، تحریم اقتصادی و نا امنی‌های داخلی  برنامه‌ریزی کرده‌اند افزود:خوشبختانه تاکنون با یاری خداوند، کمک مردم و تلاش شبانه‌روزی نهادهای انتظامی و امنیتی موفق نشده‌اند.

سردار واعظی به وضعیت انتظامی استان بوشهر پرداخت و از افزایش کشفیات جرایم خبرداد و  بیان کرد: در شش ماه نخست امسال  کشفیات در جرائم جنایی 45 درصد و کالای قاچاق 212 درصد نسبت به سال گذشته  افزایش داشته است.

وی، با اشاره به افزایش 14 درصدی کشفیات موادمخدر در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خاطر نشان کرد: 375 مرحله طرح پاکسازی محلات آلوده به موادمخدر در سطح استان در نیمه نخست امسال اجرا شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر از کاهش تصادفات منجر به فوت در استان خبرداد و تصریح کرد: تلفات انسانی در تصادفات درون شهری 29 درصد و تصادفات برون شهری 19 درصد  در مدت یاد شده کاهش یافته است.

سردار واعظی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 246 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 انجام شده است افزود: از این تعداد تماس 73 هزار مورد آن منجر به عملیات پلیسی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر