يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۳۹۸
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: دیلمی‌ها تاکنون با 71 میلیمتر بیشترین بارندگی را نصیب خود کرده‌اند

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از یکشنبه شب که سامانه بارشی فعالیت خود را در استان آغاز کرده تاکنون، دیلم با 71 میلیمتر بیشترین بارندگی را در استان داشته است.

پیام مساعدی افزود: در این مدت پس از دیلم، بوشهر با 67.5 و گناوه با 46 میلیمتر باران بیشترین بارندگی را داشته‌اند و در شهرهای خارگ نیز 38 و برازجان 24 میلیمتر باران باریده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین بارش‌ها مربوط به امروز بوده، تا ظهر امروز، میزان بارش در دیلم 68.5، بوشهر 56، گناوه 29 و خارگ حدود 20 میلیمتر ثبت شده اما در برازجان میزان بارندگی دیروز و امروز تقریبا یکسان بوده است.

مساعدی بیان کرد: اهرم و خورموج نیز دیروز 9  و 3.5 میلیمتر باران داشته‌اند.

به گفته وی، هنوز باران به شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه که در جنوب استان قرار دارند، نرسیده اما در ساعات آینده این شهرستان‌ها نیز شاهد بارش رحمت الهی خواهند بود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه تمرکز این سامانه بارشی بر شمال و مرکز استان بوده است، تصریح کرد: بارش‌ها به صورت پراکنده تا آخر هفته ادامه دارد و خلیج فارس هم در این مدت مواج خواهد بود.

مساعدی از ورود سامانه بارشی در اوایل هفته آینده خبر داد که باعث می‌شود شنبه و یکشنبه بارش‌های خوبی در استان بوشهر داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر