شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قطع 24 ساعته اینترنت در دو روز اخیر در استان بوشهر باعث شد تا در خدمات رسانی بسیاری از دستگاههای اجرایی و اداری به مردم اختلال ایجاد شود.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، قطع کامل اینترنت که از عصر روزگذشته آغاز شد و تا ساعت 15 امروز ( چهارشنبه) ادامه داشت باعث شد تا بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی بویژه بانک ها، بیمه ها، دفاترخدمات ارتباطی، رسانه ها و دیگر سازمان هایی که خدمات خود را با استفاده از شبکه اینترنت ارایه می کنند با مشکل جدی روبرو شوند.
کد خبر: ۴۹۴۲
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: قطع 24 ساعته اینترنت در دو روز اخیر در استان بوشهر باعث شد تا در خدمات رسانی بسیاری از دستگاههای اجرایی و اداری به مردم اختلال ایجاد شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، قطع کامل اینترنت که از عصر روزگذشته آغاز شد و تا ساعت 15 امروز ( چهارشنبه) ادامه داشت باعث شد تا بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی بویژه بانک ها، بیمه ها، دفاترخدمات ارتباطی، رسانه ها و دیگر سازمان هایی که خدمات خود را با استفاده از شبکه اینترنت ارایه می کنند با مشکل جدی روبرو شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با تایید قطع اینترنت در این استان از روز گذشته گفت: اختلال در اینترنت استان بوشهر به علت مشکلات شبکه زیرساخت درچند روز اخیر در استان بوشهر وجود داشته اما از عصر روز سه شنبه تشدید شده است.

حمید رضا بحرانی افزود: مشکلات شبکه زیرساخت مخابرات در خارج از محدوده استان بوشهر است کهب رای حل این مشکل از طریق شرکت زیرساخت در حال پیگیری هستیم.

در استان بوشهر با یک میلیون و 50 هزار نفر جمعیت 393 هزارو 713 مشترک و 541 هزارو 339 کاربر اینترنت وجود دارد.

براساس آمارهای موجود ضریب نفوذ اینترنت در استان بوشهر 92/42 است

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر