پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: پس از برکناری وزیر علوم توسط نمایندگان مجلس، روحانی در احکام جداگانه ای دکتر ˈمحمدعلی نجفیˈ را به عنوان سرپرست وزارت علوم و دکتر فرجی دانا را به عنوان مشاور رئیس جمهوری در امور علمی و آموزشی منصوب کردند.ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری در حکمی ˈمحمدعلی نجفیˈ را به عنوان سرپرست وزرات علوم منصوب کرد.به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، پس از برکناری وزیر علوم توسط نمایندگان مجلس، روحانی در احکام جداگانه ای دکتر ˈمحمدعلی نجفیˈ را به عنوان سرپرست وزارت علوم و دکتر فرجی دانا را به عنوان مشاور رئیس جمهوری در امور علمی و آموزشی منصوب کردند.
کد خبر: ۴۹۴۹
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: پس از برکناری وزیر علوم توسط نمایندگان مجلس، روحانی در احکام جداگانه ای دکتر ˈمحمدعلی نجفیˈ را به عنوان سرپرست وزارت علوم و دکتر فرجی دانا را به عنوان مشاور رئیس جمهوری در امور علمی و آموزشی منصوب کردند.

ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری در حکمی ˈمحمدعلی نجفیˈ را به عنوان سرپرست وزرات علوم منصوب کرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، پس از برکناری وزیر علوم توسط نمایندگان مجلس، روحانی در احکام جداگانه ای دکتر ˈمحمدعلی نجفیˈ را به عنوان سرپرست وزارت علوم و دکتر فرجی دانا را به عنوان مشاور رئیس جمهوری در امور علمی و آموزشی منصوب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در جریان بررسی طرح استیضاح وزیر علوم با 110 رای مخالف ، 145 رای موافق و 15 رای ممتنع از مجموع 270 رای به فرجی دانا اعتماد نکردند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر