پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۱۳۱
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر گفت: تمامی شهرداری های استان باید بهسازی ورودی شهر را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید موسی موسوی بعد از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری بنک با اشاره به اهمیت نقش و عملکرد ورودی شهرها و بار معنایی آن فضا به عنوان واسط برون و درون شهر، بر طراحی و اجرای صحیح فضای ورودی شهرها بر اساس ضوابط علمی و الزامات فرهنگی و هویتی تاکید کرد.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر یادآور شد: زیباسازی شهرها و توسعه مبلمان شهری در شهرهای استان باید مورد توجه قرار گیرد و از شهرداران انتظار داریم در این مسیر اهتمام ورزند.

موسوی گفت: با توجه به تاکید استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر، در راستای بهبود سیما و منظر ورودی شهرهای استان، ضوابط ورودی شهرها توسط دفتر فنی استانداری بوشهر، تدوین و در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته و برای اجرایی شدن آن ضوابط، نظارت و پیگیری‌های ویژه‌ای توسط این دفتر در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بازدید از شهرهای مختلف به منظور نظارت دقیق و مستمر بر روند اجرای پروژه‌های عمران شهری در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر