سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  ˈمهدی ترابˈ شناگر بوشهری برای نخستین بار درکشور رکورد یکهزارو 500 متری شنا با دست و پای بسته را به نام خود ثبت کرد.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مسوول کمیته ثبت رکورد استان بوشهر گفت: این شناگر دراستخر شهدای خلیج فارس بندرکنگان، مسافت یکهزارو500 متری را با حضور ناظران با دست و پای بسته درمدت زمان یک ساعت 42 دقیقه و 36 ثانیه شنا کرد و برای اولین باردرکشور این رکورد را به نام خود به ثبت رساند.روح الله دشمن زیاری روز دوشبنه درگفت وگو با ایرنا افزود: رکورد این شناگر برای ثبت به کمیته ثبت رکورد کشور اعلام می شود.
کد خبر: ۵۰۹۳
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۳

فکرشهر:  ˈمهدی ترابˈ شناگر بوشهری برای نخستین بار درکشور رکورد یکهزارو 500 متری شنا با دست و پای بسته را به نام خود ثبت کرد.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مسوول کمیته ثبت رکورد استان بوشهر گفت: این شناگر دراستخر شهدای خلیج فارس بندرکنگان، مسافت یکهزارو500 متری را با حضور ناظران با دست و پای بسته درمدت زمان یک ساعت 42 دقیقه و 36 ثانیه شنا کرد و برای اولین باردرکشور این رکورد را به نام خود به ثبت رساند.

روح الله دشمن زیاری روز دوشبنه درگفت وگو با ایرنا افزود: رکورد این شناگر برای ثبت به کمیته ثبت رکورد کشور اعلام می شود.

این ورزشکار در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: هدف از انجام این کار حمایت از کودکان مظلوم و بی گناه فلسطینی که روزانه توسط دژخیمان صهیونیست به خاک و خون کشیده می شوند ونکوداشت یاد و خاطره شهدای دولت است.

تراب از حمایتهای مسوولان شهرستان های عسلویه و کنگان بویژه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شهرداری و شورای اسلامی عسلویه ، اداره ورزش و جوانان و هیات ورزشهای همگانی کنگان تقدیر کرد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر