جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان شهرستانی و استان بوشهر، فرمانده جدید انتظامی شهرستان دیلم معرفی شد.به گزارش فارس، آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیلم با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر، چند تن از مسئولان و روسای نیروی انتظامی استان بوشهر، فرماندار و معاون فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.امام جمعه دیلم در این آیین گفت: نیروی انتظامی به‌ عنوان ضابط قوه قضاییه بیشترین ارتباط را با مردم در نحوه اجرای قانون دارد.
کد خبر: ۵۱۰۶
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان شهرستانی و استان بوشهر، فرمانده جدید انتظامی شهرستان دیلم معرفی شد.

به گزارش فارس، آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیلم با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر، چند تن از مسئولان و روسای نیروی انتظامی استان بوشهر، فرماندار و معاون فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

امام جمعه دیلم در این آیین گفت: نیروی انتظامی به‌ عنوان ضابط قوه قضاییه بیشترین ارتباط را با مردم در نحوه اجرای قانون دارد.

حجت‌الاسلام حسینی بوشهری افزود: ریل حرکت دولت و مسئولان باید قانون باشد و قانون باید با ملاحظات و با اخلاق اسلامی و مردم‌داری اجرا شود.

وی بیان داشت: بزرگترین وظیفه مسئولان این است که مردم را نسبت به این نظام و دولت دلگرم کنند و در سالم‌سازی نیروها باید همه کمک کنند.

امام جمعه دیلم افزود: در رسیدن به امنیت نیاز به تعامل و انسجام است.

در پایان این مراسم از زحمات ابراهیم عرب‌زاده فرمانده سابق فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر و حکم مسئولیت سرگرد محمد صالحی فرمانده جدید انتظامی دیلم به وی اعطا شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر