يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۳۹۱
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

فکرشهر:  معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: طی ۱۰ ماه نخست سال جاری شش هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در مرحله اول و دوم پرداخت شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد امید صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه اشتغال روستایی تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و شاهد اجرای طرح‌های مختلفی در مناطق روستایی و عشایری هستیم.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات به بخش اشتغال روستایی را به عنوان اولویتی مهم در دستور کار داریم و در این راستا با پرداخت تسهیلات، زمینه توسعه اشتغال در سطح روستاها فراهم شده است.

 معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به وضعیت اشتغال در سطح کشور و تسهیلات پرداخت شده در این زمینه، بیان کرد: طی سال جاری شش هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شد.

وی ادامه داد: امروز در استان بوشهر در نشست کمیته اشتغال استان بوشهر حضور خواهیم یافت و سپس در برخی از نقاط استان علاوه بر حضور در روستاها و بررسی مسائل و نیازهای روستاها به بررسی طرح‌های اشتغال می‌پردازیم.

امید تاکید کرد: در استان بوشهر فرصت‌های بسیار خوبی در حوزه اشتغال وجود دارد و روستاهای این استان قابلیت‌های بالایی دارند که می‌توان با تکیه بر این ظرفیت‌ها زمینه توسعه اشتغال را فراهم ساخت.

وی تاکید کرد: در ارزیابی انجام شده استان بوشهر در جذب یک سوم  اعتبارات و تسهیلات اشتغال‌زایی موفق عمل کرده و جزء استان‌های برتر در عرصه اشتغال‌زایی روستایی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر