سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۴۸۵
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر ریز گفت: یک زمین چمن طبیعی در مرکز بخش به بهره برداری رسیده که به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم بلا استفاده گردیده و باعث سرخوردگی مجدد ورزشکاران و ورزش دوستان این منطقه شده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، احمد شریفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کم کاری اداره کل ورزش و جوانان  استان بوشهر در خصوص بازسازی زمین چمن شهر ریز، اعضای شورا را شرمنده ورزشکاران کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ریز افزود: ورزش اساس و پایه نشاط اجتماعی هر شهر می باشد و می تواند عامل بازدارنده ای در مقابل ناهنجاری های اجتماعی باشد.

وی بیان کرد: حال که شهر و بخش ریز با جمعیت جوان و خوش استعداد در تمام مقاطع ورزشی هم در بخش آقایان و بانوان فعالیت دارد می‌طلبد تا مسؤولین امر نگاه ویژه ای به این مقوله داشته باشند.

شریفی ادامه داد: با پیگیری هایی که در گذشته انجام شد یک زمین چمن طبیعی در مرکز بخش به بهره برداری رسید که به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم بلا استفاده گردیده و باعث سرخوردگی مجدد ورزشکاران و ورزش دوستان این منطقه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ریز افزود: پیشنهاد می شود در اسرع وقت مسؤولین ورزش و جوانان شهرستان واداره کل استان بوشهر به بازسازی مجدد زمین چمن شهر ریز عنایت ویژه ای از خودشان نشان دهند.

وی ادامه داد: خوابگاه ورزشکارن و سالن سقف کوتاه جهت ورزش های رزمی  دو خواسته اصلی جوانان و ورزشکاران بخش ریز می باشد که نیازمند همت همه جانبه مسؤولین می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر