چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۰۱۸
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۱

فکرشهر: فرماندار گناوه از بهبود زیرساخت‌های آموزشی در گناوه خبر داد و گفت: مدارس تخریبی شهرستان بازسازی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی پاک نژاد صبح شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار داشت: اگر به دنبال پیشرفت و موفقیت هستیم باید یک آموزش و پرورش مدرن و قوی داشته باشیم زیرا آموزش و پرورش مهمترین نهاد تربیتی و آموزشی کشور است.

وی افزود: همه سازمان ها، ادارات و مردم باید همکاری کامل با آموزش و پرورش داشته باشند و شورای آموزش و پرورش می‌تواند کمک زیادی در رفع مشکلات و مسائل این نهاد آموزشی و تربیتی داشته باشد و نگاه دولت به آموزش و پرورش بسیار مثبت و پر اهمیت است.

فرماندار گناوه بیان داشت: در دولت تدبیر و امید در آموزش و پرورش شهرستان گناوه ساخت چهار مدرسه، سه چمن مصنوعی و سالن ورزشی انجام گرفته است و چند مدرسه تخریبی وجود دارد که باید بازسازی شود و از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی برای بازسازی آن استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان گناوه شهری مهمان پذیر است با اعتبارات داخلی آموزش و پرورش مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد و تالار استاد بهزاد برای برنامه های فرهنگی و هنری افتتاح شد که دو افتتاح بزرگ در سطح شهرستان و شمال استان به حساب می‌آید و این حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه آموزش و پرورش و در راس آن آقای احمدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه است.

تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان

سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه سلام الله علیها  بانوان و دانش آموزان دختر ما با الگوگیری از این بزرگوار می توانند مسیر هموار زندگی را انتخاب کنند و با پیروی از ایشان آسیب های اجتماعی قطعاً در جامعه کمرنگ تر خواهد شد.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم چهل سال از عمر پر برکت انقلاب می‌گذرد و دشمنان از آغاز انقلاب تا کنون در فکر برداشتن این شجره طیبه هستند که بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند ولی با حضور حضرت امام رحمة الله علیه و بعد از آن مقام معظم رهبری و حضور پرشور ملت از همه مشکلات و سختی ها گذشتیم.

امام جمعه گناوه اظهار داشت: تجربه ۴۰ ساله انقلاب مملو از دستاوردهای مختلفی است که خیلی از این دستاورد ها مشخص شده است و آنها را باید به نسل جوان انتقال دهیم و عدم انتقال آن به نسل جدید خیانت و اجحاف به انقلاب است.

وی تصریح کرد: تشکر ویژه از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه و همکارانشان دارم که به شدت در حال تلاش برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان هستند و افزایش ۳۰ درصدی قبولی دانش‌آموزان در دانشگاه های دولتی نسبت به سال گذشته که ۱۷ نفر از ۱۶۰ قبولی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی هستند مهر تاییدی بر این تلاش ها می زند و همه با هم باید در تقویت بنیه علمی دانشجویان و دانش‌آموزان سهیم باشند.

توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز گفت: شورای آموزش و پرورش به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات برای تاسیس توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی پرورشی و همچنین تسهیل در فعالیت‌های اجرای آموزش و پرورش تشکیل شد.

اسکندر احمدی افزود: از ۲۴ تا ۳۰ دی ماه هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است و امیدواریم بتوانیم از تمام ظرفیت این شورا برای پیشرفت و موفقیت آموزش و پرورش استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه تصریح‌کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید علاوه بر برگزاری باشکوه تر این دهه مبارک به لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل نوجوان و جوان جامعه صورت گیرد.

آمادگی برای ایام نوروز

شهردار گناوه گفت: برای ایام نوروز ۱۳۰ چشمه سرویس بهداشتی به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان خریداری شده است و نوروز ۹۸ کمبودی از این بابت وجود ندارد.

احمدی تصریح کرد: شهرداری و آموزش و پرورش همیشه همکاری‌های خوبی با یکدیگر داشته اند و برای مراسمات ایام فاطمیه، دهه مبارکه فجر و خدمات سفر در نوروز نیز آماده همکاری هستیم.

سطح انتظارات از آموزش و پرورش بالاست

نعمت اله جوهری رئیس اداره مشارکت های اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برجستگی و ویژگی مثبت شهرستان گناوه به این دلیل است که ارتباط بسیار خوب و محکمی بین مدیر آموزش و پرورش گناوه با فرماندار و امام جمعه وجود دارد و این یک فرصت استثنایی است که مسئولین و بزرگان شهر اهمیت و ارزش برای آموزش و پرورش قائل هستند.

 وی افزود: ارتباط خوب بین مسئولین شهرستان گناوه پیشرفت کار را در پی دارد و شورای آموزش و پرورش با حضور مسئولین شهرستان می تواند نقش پر رنگی در موفقیت آموزش و پرورش داشته باشد.

جوهری بیان داشت: آموزش و پرورش بسیار وسیع و بزرگ است و سطح انتظارات از آموزش و پرورش بالاست و برای موفقیت آموزش و پرورش باید تمامی ادارات و سازمان ها یاری رسان و همکاری داشته باشند تا شاهد بیش از پیش موفقیت این نهاد تربیتی باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر