سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۲۹۵
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۷

فکرشهر: فرماندار تنگستان از حمایت برای گسترش برنامه‌های کوه‌نوردی در این شهرستان خبر داد و گفت: ورزش همگانی در تنگستان تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحسین رفیعی‌پور یکشنبه‌شب در نشست معرفی رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان تنگستان با اشاره به نقش بسیار مهم ورزش در ترویج سلامت در جامعه اظهار داشت: تقویت ورزش همگانی را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه و فراگیر  شدن ورزش در همه گروه‌های جامعه از خردسالان گرفته تا بزرگسالان به‌ویژه ورزشی‌هایی که کم‌هزینه بوده و می‌تواند عموم مردم را شامل شود نیاز است.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه ظرفیت بسیار خوبی در شهرستان با وجود کوه بیرمی و منطقه خائیز برای کوهنوردی هست، تصریح کرد: ورزش کوهنوردی یک ورزش همگانی و عمومی است که در چند سال اخیر از آن استقبال بسیار خوبی شده است.

رفیعی‌پور از تلاش برای تقویت و گسترش برنامه‌های کوهنوردی خبر داد و خاطرنشان کرد: انشاءالله بتوانیم در توسعه ورزش کوهنوردی در شهرستان تنگستان اهتمام جدی‌تری داشته باشیم.

فرماندار شهرستان تنگستان از برگزاری کوهپیمایی در روز ۱۲ بهمن به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان خبر داد.

در پایان این جلسه از خدمات اکبر حیدرپور رئیس سابق هیئت کوهنوردی تنگستان تقدیر و علی امیر نژاد به عنوان مسئول جدید هیئت کوهنوردی شهرستان معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر