جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتخاب مدیر غیر بومی برای پارس جنوبی مخالفت کرد...\r\n
کد خبر: ۵۳۶
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتخاب مدیر غیر بومی برای پارس جنوبی مخالفت کرد.
به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم باید سرلوحه همه مدیران قرار گیرد و هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید تا حد توان و ظرفیت در راستای رفع دغدغه‌های مردم تلاش کند.

وی افزود: مردم در تمام عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حضوری تاثیرگذار داشته‌اند و باید خدماتی متناسب با شان و منزلت مردم ارائه شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: حضور در بین مردم و آشنا شدن با دردهای و آلام مردم باید مورد توجه بیشتر مسئولان باشد و مسئولان باید بیشتر وقت را برای رفع مشکلات افراد مستضعف اختصاص دهند.

موسوی‌نژاد با اشاره به اهمیت پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی از مناطق تاثیرگذار و حساس در صنعت نفت است و باید نسبت به این مسئله دقت و حساسیت بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به شایعاتی در زمینه تغییرات مدیریتی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یادآور شد: مدیریت منطقه ویژه پارس باید در اختیار مدیران بومی باشد و زیر بار پذیرش هیچ مدیر غیربومی در این منطقه نخواهیم رفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: به همه مردم استان بوشهر قول می‌دهیم در این منطقه اتفاقی روی نخواهد داد و برای مدیریت آن از نیروی بومی استفاده خواهد شد و مدیر غیر بومی برای پارس جنوبی نخواهد آمد.

وی یادآور شد: برای رشد و توسعه همه‌جانبه استان باید دست در دست هم دهیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم. /ص

 

منبع: فارس

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر