پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار برازجان خبر داد:
فکرشهر: شهردار برازجان از اجرای هم‌زمان 22 پروژه عمران شهری در برازجان خبر داد و افزود: هم‌اکنون این پروژه‌ها شامل آسفالت خیابان‌ها و معابر، فضای سبز، زیباسازی شهر و پروژه‌های زیرساختی در...
کد خبر: ۵۴۰۵
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: شهردار برازجان از اجرای هم‌زمان 22 پروژه عمران شهری در برازجان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، ماشاءالله احمدی در بازدید از پروژه‌های عمرانی برازجان اظهار داشت: برازجان از شهرهای پرجمعیت و بزرگ در استان بوشهر است و برای رفاه و آسایش شهروندان نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم.

شهردار برازجان از اجرای هم‌زمان 22 پروژه عمران شهری در برازجان خبر داد و افزود: هم‌اکنون این پروژه‌ها شامل آسفالت خیابان‌ها و معابر، فضای سبز، زیباسازی شهر و پروژه‌های زیرساختی در برازجان در دست اجراست.

وی با اشاره به تکمیل طرح تعریض خیابان شهید جوان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، پیچ خطرناک انتهای خیابان شهید جوان به شهرک فتح تا حدی اصلاح شده و شهروندان با آرامش خاطر بیشتری می‌توانند این مسیر را برای عبور و مرور انتخاب کنند.

احمدی اضافه کرد: این پروژه به طول 150 متر، عرض تقریبی 10.5 متر، مساحت یک‌هزار و 575 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 780 میلیون ریال انجام شده است.

شهردار برازجان با اشاره به کمبود بودجه و با تقدیر از کارکنان حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری گفت: با وجود نامساعد بودن هوا، کارکنان شهرداری از جان و دل در خدمت‌رسانی به شهروندان به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

وی از آسفالت خیابان شهید فهمیده خبر داد و اظهار داشت: این خیابان، بلوار معلم را به میدان شهید اسدی متصل می‌کند که مسیر ارتباطی شهرک شهید بهشتی و خیابان مجاهد برازجانی را تسهیل خواهد کرد.

احمدی افزود: طول این خیابان 300 متر و عرض آن 24 متر است و با تلاش پرسنل بخش عمران شهرداری این پروژه انجام و قابل بهره‌برداری است.

شهردار برازجان گفت: مساحت این طرح 7 هزار و 200 متر و هزینه تمام شده زیرسازی و آسفالت آن 2.6 میلیارد ریال است.

احمدی خاطرنشان کرد: مشخصات این پروژه شامل لاین سواره‌رو به عرض 16 متر، 150 متر اجرای سنگ جدول تک لبه و 300 متر اجرای کانال دفع آب‌های سطحی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر