يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۰۵۳
چهارشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: بر اساس سامانه ستاد اسکان، کنگان بعد از شهرستان گناوه در جایگاه دوم اسکان مسافران فرهنگی قرار دارد.
به گزارش فکرشهر از فارس، شاکر محیسن  اظهار داشت:با 282 کلاس درس از 48 مدرسه و 64 نفر از همکاران به استقبال و اسکان مسافران نوروزی رفتیم که باز هم حجم مسافران بیش از این بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کنگان عنوان کرد:جاذبه های گردشگری ، ساحل زیبا ، بکر و فضای سبز ساحلی ، افتتاح دهکده گردشگری مرجان در کنار ساحل و مراکز خرید از جذابیت های شهر کنگان برای مسافران نوروزی است ، که مسافران زیادی از استان های همجوار رهسپار کنگان کرده است.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت جوی و بارش ها در شبانه روز ، از سالن های ورزشی جهت اسکان موقت مسافران اختصاص داده ایم.گفت:با همه بضاعت و امکانات موجود در خدمت  مسافران نوروزی هستیم و تلاش می کنیم مسافران خاطره خوبی از شهرستان ما داشته باشند.

محیسن ادامه داد:میانگین جمعیت اسکان داده شده از فرهنگی و غیرفرهنگی بیش از شش هزار و 500 نفر می‌باشد که طبق سامانه ستاد اسکان بعد از شهر گناوه دومین شهر پذیرش اسکان مسافران نوروزی هستیم.

وی در پایان به ستادهای اسکان مستقر در شهرهای بنک و سیراف نیز اشاره کرد و گفت: همکاران ما در ستادهای اسکان مسافران فرهنگی و نوروزی با تمام توان با عشق مشغول خدمت‌رسانی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر