شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۱۶۳
دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: رئیس پلیس راهور استان بوشهر درباره میزان تصادفات گفت: تصادفات فوتی از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۱ فروردین ۹۸ در دو حوزه درون و برون شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ قدرت الله کشکولی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای ترافیکی اظهار داشت: پلیس راهور استان بوشهر جهت ایمنی ترافیک و ارائه خدمات ترافیکی به هم استانی‌های عزیز و مسافران نوروزی تمهیدات ویژه ترافیکی برای  روزهای۱۲ و۱۳ فروردین اندیشیده است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر به فارس گفت: عوامل گشت موتوری و خودرویی پلیس راه و راهور در محورهای پر ترافیک و مسیر تفرجگاه ها بویژه در روز ۱۳ فروردین استقرار خواهند داشت و با توجه به افزایش حجم ترافیک در دو روز آینده جهت پیشگیری و جلوگیری از وقوع تصادفات پلیس از تردد موتور سیکلت‌ها و وانت بارهایی که اقدام به حمل مسافر در قسمت بار می‌نمایند جلوگیری خواهد کرد.

وی بیان داشت: توصیه می‌کنیم رانندگان از انجام حرکات مخاطره آمیز بویژه سرعت و سبقت غیر مجاز جدا پرهیز نمایند و فاصله طولی با وسیله نقلیه جلو را رعایت و سفرهای خود را مدیریت کنند.

سرهنگ کشکولی بیان داشت: با توجه به شرایط جوی و بارندگی در سطح استان و سایر استان‌ها قبل از سفر از وضعیت راه‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاعات لازم کسب کنند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر درباره میزان تصادفات گفت: تصادفات فوتی از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۱ فروردین ۹۸ در دو حوزه درون و برون شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر