يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: در جلسه ای که عصر امروز یکشنبه، 16 شهریورماه 1393 در دفتر کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان با حضور کلیه اعضاء هیات مدیره تشکیل شد، احمد دوانی با رأی اکثریت به عنوان رئیس کانون انتخاب شد...
کد خبر: ۵۴۵۰
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: در جلسه ای که عصر امروز یکشنبه، 16 شهریورماه 1393 در دفتر کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان با حضور کلیه اعضاء هیات مدیره تشکیل شد، احمد دوانی با رأی اکثریت به عنوان رئیس کانون انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر، در این نشست، سردار کشتکار نائب رئیس  و سهیل مهاجری به عنوان خزانه دار و دبیر برای یک دوره 4 ساله انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، انتخابات کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان در 12 مردادماه 1393 تشکیل و اعضای کانون، 5 نفر را به عنوان هیأت مدیره انتخاب نمودند.

کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان دارای 265 کارشناس در 29 رشته تخصصی کشاورزی، عمران، نقشه برداری، وسائط نقلیه، بیمه و ... می باشد.

به گزارش فکرشهر، احمد دوانی دانش آموخته رشته زراعت و اصلاح نباتات در مقطع کارشناسی ارشد بوده و در حال حاضر عضو شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و معاون اشتغال و توسعه تشکل های تخصصی این سازمان می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر