دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۰۱۶
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: همه مصوبه‌های جلسات کمیسیون آرد و نان باید پیگیری و حتماً اجرا شود و مصوبات که اجرایی و عملی نشده حتماً در جلسات در دستور کار باشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی پاک نژاد عصر دوشنبه در نشست کمیسیون آرد و نان شهرستان گناوه با تقدیر از برگزاری به‌موقع و مستمر جلسات این کمیسیون اظهار داشت: جلسات کمیسیون آرد و نان این شهرستان به موقع و مستمر برگزاری می‌شود و به جرأت می‌توان این کمیسیون را یکی از فعال‌ترین کمیسیون‌ها نه تنها در استان بلکه در کل کشور به شمار آورد.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات جلسات کمیسیون آرد و نان شهرستان افزود: همه مصوبه‌های جلسات کمیسیون آرد و نان باید پیگیری و حتماً اجرا شود و مصوبات که اجرایی و عملی نشده حتماً در جلسات در دستور کار باشد.

فرماندار گناوه با اشاره به ضرورت تقویت نظارت و بازرسی‌ها بر نانوایی گفت: تقویت نظارت همگانی در بازرسی و نظارت‌ها در دستور کار باشد.

وی بیان کرد: تشویق‌هایی برای تعدادی از نانوایی‌ها که به عنوان پایلوت در یک دوره زمانی برای ارتقا کیفیت نان کارهای لازم را انجام داده و در دوره‌های آموزشی تعیین شده بخصوص برای کارگران شرکت کرده‌اند در دستور کار باشد.

پاک نژاد تصریح کرد: تقدیر از نانوایی‌هایی که در ایام تعطیلات نوروز همکاری لازم را داشتند و به صورت کشیک بودند در دستور کار و از مصوبات جلسه باشد.

وی با اشاره به وضعیت کیفیت نان در گناوه گفت: کیفیت نان در گناوه پایین است که باید امسال با برنامه ریزی مناسب در راستای شناسایی و رفع ایرادها و مشکلات موجود در این زمینه کار شود و حتماً این امر انجام شود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: بازدید و نظارت کامل بر نانوایی روستاها انجام شود و حتماً در دستور کار کمیسیون آرد و نان شهرستان باشد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بهورزان و بهداشت‌یاران در روستاها بر نانوایی‌ها گفت: حداقل هفته‌ای یک بار در روستاهای دارای نانوایی بهورزان و بهداشتیاران و خانه‌های بهداشت بر نانوایی‌ها نظارت و گزارش کار خود را به کمیسیون ارائه دهند.

فرماندار گناوه با اشاره به ساعت کار نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: ساعت کار نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان صبح‌ها از ساعت ۵ تا ۹ و بعد از ظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ اعلام شود ولی اگر نانوایی بخواهد کارهای داخلی مربوط به نانوایی را علاوه بر ساعت تعیین شده انجام دهد مانعی ندارد.

وی گفت: کلاس‌های آموزشی برگزار شده برای نانوایی‌ها در شهرستان گناوه با استقبال خوبی روبرو شد که تلاش و برنامه ریزی شبکه بهداشت و درمان در برگزاری این دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی جای تقدیر و تشکر دارد.

پاک نژاد با اشاره به ضرورت اعمال اقدامات تشویق و تنبیه و اطلاع رسانی یاد آور شد: بازدید، تشویق و تنبیه‌ها و نظارت‌های این کمیسیون در دستور کار قرار گیرد و حتماً اطلاع رسانی کافی در این زمینه انجام شود.

فرماندار گناوه گفت: نانوایی‌هایی که به دلیل عدم رعایت موارد گوناگون متخلف شناخته و تعطیل شده‌اند حتماً مدنظر باشند که موارد را رفع کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر