شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرعت کند به همراه قطع و وصل مکرر اینترنت در استان بوشهر که از صبح پنج شنبه رخ داده، گلایه کاربران و فعالان عرصه مجازی را در پی داشته است.به گزارش فکرشهر، شرکت های خدمات اینترنتی در استان نیز در پاسخ به مشترکان خود که از این وضعیت شاکی و گلایه مند هستند، قطع شدن یکی از ورودی های اینترنت استان از مسیر سیرجان و کاهش پهنای باند بوشهر را دلیل این موضوع اعلام می کنند.اپراتور یکی از این شرکت ها در تماس با خبرنگار «خلیج فارس» همین موضوع را بیان کرد و ادامه داد: این مشکل در حیطه شرکت مخابرات بوشهر و شرکت زیرساخت است.
کد خبر: ۵۵۷۲
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: سرعت کند به همراه قطع و وصل مکرر اینترنت در استان بوشهر که از صبح پنج شنبه رخ داده، گلایه کاربران و فعالان عرصه مجازی را در پی داشته است.

به گزارش فکرشهر، شرکت های خدمات اینترنتی در استان نیز در پاسخ به مشترکان خود که از این وضعیت شاکی و گلایه مند هستند، قطع شدن یکی از ورودی های اینترنت استان از مسیر سیرجان و کاهش پهنای باند بوشهر را دلیل این موضوع اعلام می کنند.

اپراتور یکی از این شرکت ها در تماس با خبرنگار «خلیج فارس» همین موضوع را بیان کرد و ادامه داد: این مشکل در حیطه شرکت مخابرات بوشهر و شرکت زیرساخت است.

تلاش خبرنگار «خلیج فارس» برای تماس با مدیرعامل مخابرات استان برای پیگیری این مشکل تا زمان تنظیم این خبر بی نتیجه ماند.

این اتفاق در شرایطی می باشد که 3 شهریورماه سالجاری استاندار بوشهر از نشست با وزیر ارتباطات و توافق 20 بندی با وی خبر داده بود که به گفته وی، براساس آن سرعت اینترنت در بوشهر افزایش می یابد.

مصطفی سالاری در بخشی از مصاحبه اش با سایت استانداری در این خصوص گفته بود: "فیبرنوری مسیر اصفهان به شیراز دو هفته دیگر تکمیل می‌شود و مسیر بوشهر به شیراز 45 روزه به اتمام خواهد رسید که این باعث بهتر شدن دیتای استان خواهد شد از خوزستان نیز یک ورودی به استان اضافه خواهد شد و ورودی هرمزگان هم تقویت خواهد شد."

این گزارش می افزاید: وعده های استاندار به نقل از وزیر ارتباطات تنها چند روز بعد از اختلال پایان مردادماه در اینترنت استان مطرح شد، اما با گذشت 3 هفته از آن خبر، بازهم اینترنت در استان بوشهر در روز پنج شنبه هفته جاری دچار اختلال شدید شده که تا زمان تنظیم این خبر همچنان این وضعیت ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر