يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۳۳۸
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: امام جمعه و اعضای هیأت امنای مسجد اهل سنت از شهردار خارک تقدیر کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارک: جمعی از معتمدین جامعه اهل سنت با حضور در جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر و اهداء تندیس به شهردار خارگ از وی بواسطه ی خدمات ارزنده، همت و تلاش در جهت آبادانی خارک تجلیل به عمل آوردند.

امام جمعه اهل سنت، مدیریت شهری خارگ و ثابت قدمی مجموعه خدمت رسان شهرداری را ستود و عملکرد نیک انها را ثمره دلاوری کارکنان خدوم شهرداری با مدیریت و راهبری شهردار دانست.

جمعی از معتمدین جامعه اهل سنت نیز در پیامی خطاب به شهردار خارک گفتند: مردم فهیم و قدرشناس جزیره خارک طی مدت حضور شما به عنوان شهردار، شاهد خدمات ارزشمند و توسعه پرشتاب این شهر هستند. شهردار با شرایط سخت و تنگناهای شدید منابع مالی مدیریت شهری را در خارک پذیرفته و خداونـد را شــاکریم که با درایـت، تدبــیر و اقدامات متفکرانه شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و خدماتی در سطح شهر بوده و هستیم. توسعه فرهنگی و آبادانی این جزیره تنها به همت والای شهردار سخت کوش میسر نمی شد.

در ادامه جلسه عبدالحمید صفایی شهردار خارک نیز با تقدیر از جامعه اهل سنت، از ایشان بواسطه محبت و دلگرمیشان تقدیر کرد و حضور ایشان در جلسه را باعث افتخار خود و مجموعه شهرداری دانست.

در پایان جلسه نیز با اهدای تندیس به شهردار توسط امام جمعه اهل سنت از زحمات وی تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر