جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۰۷۲
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰

فکرشهر:  رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بوشهر گفت: اولین دوره مهارتی در کمپ ترک اعتیاد بانوان شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، طاهره آئین ظهر شنبه در نشست با مسئولان فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: توسعه مهارت‌آموزی در بین بانوان را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و دوره‌های مختلفی در این راستا برگزار می‌شود.

وی به اهمیت مهارت‌افزایی در بین اقشار مختلف اشاره کرد و ادامه داد: ترویج و گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین راهبردهای صیانت از بهبودیافتگان است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بوشهر بیان کرد: تقویت اشتغال با استفاده از آموزش‌های مهارتی در راستای کاهش و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه مواد مخدر انجام می شود.

وی تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در بازگرداندن معتادان بهبود یافته به آغوش گرم خانواده دارد و امید به آینده به وسیله ارائه آموزش‌های مهارتی و اشتغال‌زایی افزایش می‌یابد.

آئین از ارایه آموزش‌های معرق ساقه گندم، حکاکی چرم، کیف دوز و معرق کاشی در آینده نزدیک در کمپ ترک اعتیاد بانوان بوشهر خبر داد و افزود: دوره آموزشی فرشینه باف نیز در این کمپ به مدت ۴۵ روز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برخی از آموزش‌های مهارتی خرد را می‌توان در کمپ‌های ترک اعتیاد به بیماران آموزش داد، تصریح کرد: برخی دیگر از آموزش‌ها نیاز به حضور در کارگاه‌های آموزشی دارد که بهبود یافتگان می‌توانند در این کارگاه‌ها حضور پیدا کنند و آموزش‌های لازم را ببینند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بوشهر افزود: یک بخش از جامعه هدف سازمان فنی و حرفه‌ای قشر آسیب دیده اجتماعی است که هم برای ارتقای مهارت و هم آموزش مهارت به آن‌ها اقداماتی صورت گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر