دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۲۶۹
پنجشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: عملیات اجرایی سه مدرسه در جنوب استان بوشهر با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صبح پنجشنبه در این آئین اظهار داشت: در راستای توسعه و نوسازی مدارس کشور تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و در استان بوشهر نیز طرح‌های مهمی داریم.

مهرالله رخشانی‌مهر یکی از اولویت‌های اساسی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور را تکمیل طرح‌های نیمه تمام عنوان کرد و ادامه داد: نوسازی مدارس تخریبی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم مد نظر است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت سه مدرسه جدید در جنوب استان بوشهر خاطرنشان کرد: این مدارس از مدارس تخریبی بودند که زمینه نوسازی و تجهیز این مدارس فراهم شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با ساخت این مدارس، تعداد ۳۳ کلاس درس جدید به شهرستان‌های دیر، عسلویه و جم اضافه می‌شود.

این پروژه‌های شامل ساخت مدرسه ۹ کلاسه جواد الائمه بردستان با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال در فضایی با زیربنای یک هزار و ۶۹۳ متر مربع با پیش بینی مدت ساخت ۱۶ ماه، دبستان ۱۲ کلاسه قدس کنگان با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال در فضایی به مساخت یک هزار و ۶۹۳ متر مربع در مدت ۱۶ ماه و ساخت هنرستان شهید چمران عسلویه با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال در فضایی به مساحت یک هزار و ۳۸۷ متر مربع در طی ۱۲ ماه است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر