چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان بوشهر گفت: 89هزار و 615خانوار بوشهری مشترک صندوق صدقات کمیته امداد هستند .به گزارش فکرشهر، فرید محبی روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: میزان درآمد صندوقهای صدقات در چهار ماه گذشته هشت میلیارد و 212میلیون و 508 هزار ریال است .وی یادآورشد: ازاین میزان 68 درصد به واحد حمایت برای ارایه خدمات درمانی، مسکن، لوازم منزل، ازدواج و کمک های موردی، 22 درصد به واحد فرهنگی برای اجرای برنامه های فرهنگی و کمک های تحصیلی و 10 درصد نیز به واحد خودکفایی برای برگزاری کلاس های حرفه آموزی و کمک به برگزاری طرح های اشتغال تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۵۷۴۹
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان بوشهر گفت: 89هزار و 615خانوار بوشهری مشترک صندوق صدقات کمیته امداد هستند .
به گزارش فکرشهر، فرید محبی روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: میزان درآمد صندوقهای صدقات در چهار ماه گذشته هشت میلیارد و 212میلیون و 508 هزار ریال است .

وی یادآورشد: ازاین میزان 68 درصد به واحد حمایت برای ارایه خدمات درمانی، مسکن، لوازم منزل، ازدواج و کمک های موردی، 22 درصد به واحد فرهنگی برای اجرای برنامه های فرهنگی و کمک های تحصیلی و 10 درصد نیز به واحد خودکفایی برای برگزاری کلاس های حرفه آموزی و کمک به برگزاری طرح های اشتغال تخصیص داده شده است.

محبی با اشاره به نقش مهم حامیان در حل مشکلات ایتام اظهار کرد: در آمد طرح اکرام ایتام کمیته امداد درچهارماه گذشته هفت میلیارد و 869میلیون ریال است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان بوشهر دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمان بازگشایی مدارس و برگزاری جشن عاطفه ها گفت: امسال هزار و 220 پایگاه در استان بوشهر شامل هزار و 17 پایگاه ثابت و 203 پایگاه سیار برای جمع آوری کمکهای مردمی در جشن عاطفه ها برپا می شود.

وی اظهار کرد:جشن عاطفه های امسال با شعار مهر در انتظار مهر در 16 مهرماه به مدت سه روز همزمان با سراسر کشور با هدف ترویج فرهنگ انفاق و کمک به همنوع برپا می شود.

محبی تصریح کرد: 812 پایگاه در مدارس، 147 پایگاه مربوط به کمیته امداد، 84پایگاه بسیج و 177 پایگاه نیز در مساجد برپا می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان بوشهر گفت: مردم این استان پارسال دو میلیارد و 200 میلیون ریال به جشن عاطفه ها کمک کردند و 100 درصد این کمکها نیز در اختیار مدیران مدارس برای کمک به دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

وی افزود: مدارس برخوردار باید کمک های جمع آوری شده را به به نیازمندان مدارس دیگر اهدا کنند.

به گزارش ایرنا محبی با اشاره به اینکه چهارمجتمع فرهنگی و تحصیلی دراستان بوشهر وجود دارد گفت: جشن عاطفه ها بهترین فرصت برای فعال شدن خیرین فرهنگی است که بتوانند به طور مستمر تا پایان سال به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

هم اکنون 71هزار و 231نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات مختلف حمایتی، فرهنگی و خودکفایی بهره مند می شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر