چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۲۶۸
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

فکرشهر:  ۱۰۴۸ دستگاه خودرو رسوبی در گمرکات با تمدید مهلت ترخیص و در قالب مجوز شورای عالی هماهنگی اقتصادی، پروانه دریافت می‌گیرند و ترخیص می‌شود.

به گزارش فکرشهر، معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران روز چهارشنبه در حاشیه نشست بررسی مسائل مشکلات حوزه گمرک و راهکارهای برون رفت از آن در اتاق بازرگانی بندر بوشهر در گفت و گو با ایرنا گفت: پیش بینی بینی می‌شود ظرف ۱۰ روزه آینده دوباره این مهلت به مدت دو ماه تمدید شود تا صاحبان خودروهای رسوبی بتوانند از ظرفیت مجوز شورای یاد شده استفاده کنند.

مهرداد جمال ارونقی افزود: ۳۰۴ دستگاه خودرو نیز اظهار ولی به مرحله پروانه نرسیده و شماری نیز صاحبان آنها نتوانستند خودروهای خود را اظهار کنند.

وی ادامه داد: در بحث خودروهای دپو شده بخشی از آنها خودروهای توقیفی است که در مراکز مربوطه تحت رسیدگی است و برخی خودروها نیز به گمرکات وارد ولی اظهار نشده و مشمول مصوبه هم نیست چرا که بعد از ۱۶ مرداد ۹۷ به گمرکات وارد شدند.

فریده زبیدی مدیرکل مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر کل خودروهای توقیفی در گمرکات کشور ابراز بی‌اطلاعی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر