يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۴۸۹
سه‌شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برنامه‌های کانون پرورشی کودکان و نوجوانان در روستاها و مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مجید خورشیدی صبح سه‌شنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت‌های کانون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌تواند در تربیت نسل آینده نقش داشته باشد.

وی اضافه کرد: کار با کودکان و نوجوانان در کنار سختی‌ها شیرینی‌های بسیار زیادی دارد و سختی‌های کار انسان را علاقمندتر به این کار می‌کند تا شاهد فردایی بهتر باشیم.

خورشیدی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی کودکان در مناطق دور از مرکز کشور اهمیت بسیاری پیدا می‌کند، ادامه داد: در شهرهای بزرگ امکاناتی برای استفاده کودکان و نوجوانان دارد ولی در مناطقی همچون استان بوشهر که امکانات کمتری دارند فعالیت کانون اهمیت بیشتری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در شهرستان‌های استان بوشهر امکانات کمتری شاهد هستیم و کانون‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان کمتر وجود دارد و در روستاها و بخش‌ها این برخورداری‌ها کم و کم‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: کوچکترین خدمتی در این مناطق بزرگترین دستاوردها را خواهد داشت. اگر بچه روستایی در مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر در کانون‌ها حضور یابد، تاثیر بسیار زیادی بر روی آنها خواهد داشت.

خورشیدی از آمادگی برای همکاری و همراهی با کانون‌های فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر، افزود: در زمینه تامین مربی مورد نیاز در کانون‌های فرهنگی نیز همکاری لازم انجام خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز گفت: در سال‌های اخیر تغییرات خوبی در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر صورت گرفته است و مراکز جدیدی هم در دست ساخت داریم.

زهره‌عالی‌نسب بیان کرد: حمایت‌های خوبی صورت گرفته و توانستیم کارهای فرهنگی و عمرانی را به خوبی جلو ببریم و با افزایش هم‌افزایی می‌توانیم خدمات بیشتری را انجام دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر