يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه توجه جدی به برنامه ریزی و مهندسی فرهنگی دارد.به گزارش فکرشهر، درحمید رضا کفاش روز سه شنبه درآیین رونمایی ازکتاب برنامه عملیاتی سالانه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تدوین برنامه عملیاتی به وسیله معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برنامه ارزشمندی است که قابل تعمیم به کل کشور است.
کد خبر: ۵۹۰۹
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۸

فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه توجه جدی به برنامه ریزی و مهندسی فرهنگی دارد.
به گزارش فکرشهر، درحمید رضا کفاش روز سه شنبه درآیین رونمایی ازکتاب برنامه عملیاتی سالانه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تدوین برنامه عملیاتی به وسیله معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برنامه ارزشمندی است که قابل تعمیم به کل کشور است.

وی اضافه کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان بوشهر با تدوین این برنامه وزین و ارزشمند نشان داده که دراین حوزه کارها به صورت علمی، برنامه ای و پژوهشی پیش می رود.

وی با اشاره به ارزش کارهای پرورشی و فرهنگی در آموزش وپرورش اظهارکرد: ارزش این برنامه عملیاتی به خاطر انطباق با سند تحول بنیادین آموزش وپرورش می تواند در پیشبرد برنامه های تربیتی و فرهنگی موثر باشد.

به گزارش ایرنا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر دراین آیین گفت: دستیابی به اهداف مندرج در سند تحول آموزش و پروش، پرهیز از انجام برنامه های غیرضروری و موازی، استفاده بهینه از زمان و دسترسی بهتر به اهداف متعالی در حوزه پرورشی از اهداف تدوین کتاب برنامه عملیاتی معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر است.

علی موحدی افزود: این برنامه در مدت چهارماه با حضور کارشناسان خبره آموزش و پرورش استان بوشهر در قالب یک کارگروه تخصصی تهیه و تنظیم شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر