چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری و تعامل سازنده مجموعه مدیریتی استان بوشهر بارز است و ستاد پروژه مهر در بازگشایی مدارس موفق عمل کرده است.به گزارش فکرشهر، حمیدرضا کفاش در جلسه شورای معاونین و اعضای ستاد پروژه مهر استان بوشهر، موفقیت آموزش و پرورش استان در هفته بازگشایی مدارس را ناشی از همدلی و همراهی مجموعه آموزش و پرورش استان دانست و اظهار داشت: حصیری(مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر) از مدیران موفق آموزش و پرورش و از کشفیات وزیر آموزش و پرورش بود.
کد خبر: ۵۹۶۷
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری و تعامل سازنده مجموعه مدیریتی استان بوشهر بارز است و ستاد پروژه مهر در بازگشایی مدارس موفق عمل کرده است.

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا کفاش در جلسه شورای معاونین و اعضای ستاد پروژه مهر استان بوشهر، موفقیت آموزش و پرورش استان در هفته بازگشایی مدارس را ناشی از همدلی و همراهی مجموعه آموزش و پرورش استان دانست و اظهار داشت: حصیری(مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر) از مدیران موفق آموزش و پرورش و از کشفیات وزیر آموزش و پرورش بود.

وی در ادامه با تأکید به استراتژی‌های وزارت آموزش و پرورش مبنی بر کیفیت‌محوری، افزود: ما به انسان‌های جامع نیاز داریم و حرکت تک‌ساحتی مطلوب نخواهد بود.

کفاش در تشریح برنامه‌های وزارت از ایجاد شبکه‌های اجتماعی مجازی با هدف مرتبط کردن دانش‌آموزان خبر داد و گفت: با ارتباط دانش‌آموزان قرآنی می‌توان به تبادل اندیشه‌های دینی کمک کرد. وزیر آموزش و پرورش به تقویت حوزه پرورشی اعتقاد قوی دارد و افزایش اعتبارات و احیای ردیف‌ها از برنامه‌های آینده وزارت است.

معاون وزیر آموزش و پرورش طرح تجهیز کتابخانه مدارس کوچک استان بوشهر طرح 77 را ابتکاری مفید دانست و گفت: این طرح بسیار پسندیده و کاربردی است و با سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش برای ترویج کتابخوانی در مدارس ابتدایی همخوانی دارد و به دلیل توجه آموزش و پرورش استان بوشهر، ما نیز به این طرح کمک ویژه خواهیم کرد.

کفاش ساخت قفسه کتابخانه این طرح از سوی کارگاه آموزش استثنایی استان را نیز ستود و با قدردانی از این کار، قول داد که وزارت آموزش و پرورش نیز از این طرح و خرید قفسه‌های ساخته شده در این کارگاه برای کتابخانه‌های کلاسی دوره ابتدایی کشور حمایت کند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر