شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: سید اسماعیل موسوی بهترین گزینه برای پست معاونت سیاسی استانداری بوشهر بوده و این انتصاب را به فال نیک می‌گیریم.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با اشاره به سالروز ازواج دخت نبی گرامی اسلام حضرت محمد(ص) با حضرت علی(ع) اظهار داشت: برای تسهیل در امر ازواج جوانان امیدواریم با الگوبرداری از ائمه معصومین(ع) شاهد گسترش این سنت حسنه، سنت رسول خدا ازدواج آسان در جامعه دینی اسلامی باشیم.
کد خبر: ۵۹۸۱
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: سید اسماعیل موسوی بهترین گزینه برای پست معاونت سیاسی استانداری بوشهر بوده و این انتصاب را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با اشاره به سالروز ازواج دخت نبی گرامی اسلام حضرت محمد(ص) با حضرت علی(ع) اظهار داشت: برای تسهیل در امر ازواج جوانان امیدواریم با الگوبرداری از ائمه معصومین(ع) شاهد گسترش این سنت حسنه، سنت رسول خدا ازدواج آسان در جامعه دینی اسلامی باشیم.

امام جمعه اهرم به هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: گرامی می‌داریم هفته دفاع مقدس را و یاد می‌کنیم از همه رشادت‌ها و پایمردی‌های فرزندان این مرزوبوم که از جان خود گذشته و به کشور آبرو و عزت دادند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس ملت عزیز ایران از آبرو و ناموس خود دفاع کرد و حاضر نشد یک وجب از خاک کشور عزیز اسلامی را به دشمن تقدیم کند.

راستگو به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس ما دستاوردهایی داشته‌ایم که می‌توانیم به تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تولید استراتژی نوین دفاعی، الگوی مبارزه با قدرت‌های بزرگ جهانی و شکست استراتژی آمریکا در منطقه خاورمیانه اشاره کنیم.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: ایران امروز یک قدرت بلامنازع در منطقه و دنیا و الگویی برای آزادیخواهان جهان است.

امام جمعه اهرم به سفر رئیس جمهور به نیویورک اشاره کرد و عنوان داشت: رئیس جمهور در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در جمع سران کشورهای جهان به خوبی مواضع نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی تشریح و تبیین کردند.

وی به تغییر معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر اشاره کرد و گفت: از زحمات و تلاش‌های پرآور که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و نام نیکی به یادگار گذاشت، قدردانی می‌کنیم.

راستگو ادامه داد: سیداسماعیل موسوی که از طرف استاندار بوشهر به‌ عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی معرفی شده، از نیروهای مومن و مقتدر استان بوشهر است که بهترین گزینه برای پست معاونت سیاسی استانداری بوشهر بوده و این انتصاب را به فال نیک  می‌گیریم و به صلاح استان می‌دانیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر