يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۹۴۹
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بخشی از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته، مطالبات روستا مرکزی و معوقه معلمان حق تدریس استان پرداخت شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا دانش‌فر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در راستای پیگیری دغدغه‌های فرهنگیان استان بوشهر صورت گرفته است تا مطالبات آنها پرداخت شود.

وی از پرداخت ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت ۶۵۸ نفر از فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر خبر داد و افزود: در راستای پرداخت ۵۰ درصد باقی‌مانده نیز تلاش و پیگیری جدی داریم تا در صورت تأمین اعتبار در سریع‌ترین زمان پرداخت شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر از پرداخت و تسویه کامل مطالبات روستا مرکزی از سال ۱۳۹۵ تاکنون خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون حق الزحمه کارورزی و کارآموزی تابستان سال ۹۷ در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه پیگیری پرداخت مطالبه همه فرهنگیان استان برای این معاونت از اهمیت خاصی برخوردار است خاطرنشان کرد: تاکنون حق الزحمه امتحانات خرداد و شهریورماه سال ۹۷ پرداخت شده و در حال پیگیری پرداخت دیماه ۹۷ و خرداد ۹۸ هستیم.

دانش‌فر با اشاره به مطالبات معوقه معلمان حق تدریس استان بوشهر اضافه کرد: از سال تحصیلی گذشته تنها ماه‌های مهر و آبان پرداخت شده و برای تأمین اعتبار ماه‌های باقی مانده پیگیر هستیم. 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: بیش از ۵۸ درصد مطالبات در حوزه برون سپاری سال ۹۷-۹۶ و بیش از ۲۸ درصد سال ۹۸-۹۷ پرداخت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر