شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی بیان کرد: در اوایل جنگ تحمیلی دامداری داشتم اما برای کمک به رزمندگان اسلام همه 500 راس دام خود فروختم و خرج جبهه کردم تا بتوانم نقشی هر چند کوچک برای حفظ کشورم ایفا کنم...
کد خبر: ۶۰۵۳
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۳

فکرشهر: 'غلامحسین آبدونی' رزمنده 86 ساله شهر دوراهک استان بوشهر می گوید: شهادت درجبهه های حق علیه باطل آروزی قلبی ام بود، اما با وجود 42 ماه حضور در جبهه ها این آرزو بر دلم مانده است.

به گزارش فکرشهر، این پیر رزمنده جانباز با صفا که دوران حضور در جبهه ها را از افتخارات خود می داند، افزود: 60 ساله بودم که به جبهه رفتم و 42 ماه در مناطق جنگی مجنون، کوشک، بصره، آبادان و ناوتیپ امیرالمومنین حضور داشتم و از ناحیه گوش جانباز هستم.

وی بیان کرد: در اوایل جنگ تحمیلی دامداری داشتم اما برای کمک به رزمندگان اسلام همه 500 راس دام خود فروختم و خرج جبهه کردم تا بتوانم نقشی هر چند کوچک برای حفظ کشورم ایفا کنم. 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: بدون هیچ اجباری به جبهه حق علیه باطل رفتم و افتخار می کنم که نقشی کوچک در سربلندی ملتی بزرگ داشته ام و هیچ گاه از این جهاد فی سبیل لله پشیمان نیستم. 

وی تنها آرزوی خود را شهادت در راه خدا می داند و با اشک و آه گفت: آرزو داشتم همچون پیرمردهای اصحاب امام حسین(ع) به درجه شهادت برسم اما این لیاقت نصیبم نشد.

آبدونی اظهار کرد: تنها راه مقابله با دشمن، ایستادگی جوانان در برابر استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: اگر خدا مرا به دوران جوانی باز گرداند، حاضرم همه عمرم را در راه انقلاب، سلامتی رهبر و در جبهه ها سپری کنم تا پیروزشوم یا به شهادت برسم.

این رزمنده ی پیر جبهه ها در گفت و گو با ایرنا، گفت: از دولت جمهوری اسلامی هیچ توقعی ندارم و از مسوولان می خواهم که در راه خدمت به مردم خدا را در نظر داشته باشند و اسلام را رها نکنند تا دین و مملکت اسلامی حفظ شود.

وی از مسوولان شهرستان دیر درخواست کرد به او سر بزنند تا احساس تنهایی نکند.

هم اکنون منزل این رزمنده سالمند آب ندارد که وی از مسوولان خواست تا این مشکل را برطرف کنند. 

10

9

تصاویر:پارس خلیج

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر