جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۰۹۷
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر گفت: ۸ هزار بسته نوشت‌افزار در قالب پویش مردمی مشق احسان برای دانش‌آموزان مناطق محروم استان ارسال شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سید محمدحسن تقی‌زاده افزود: این بسته‌ها شامل نوشت‎افزار، کیف و دیگر وسایل مورد نیاز دانش‎آموزان است که در مجموع  افزون‌بر یک میلیارد تومان از محل پویش مردمی احسان برای تهیه آن‌ها هزینه شده است.

وی اضافه کرد: تمام دانش‌آموزان  مشمول این طرح در مناطق روستایی و محروم استان شناسایی شده‌اند و این لوازم آموزشی به دست آن‌ها می‌رسد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان همچنین با اشاره آغاز ساخت هزار واحد مسکونی روستایی با مشارکت کمیته امداد و سپاه در ابتدای امسال گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، ساخت این واحد‌ها در نیمه دوم امسال به پایان رسیده و تحویل نیازمندان می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت و بهره برداری از ۳۲ مدرسه و چند مسجد و خانه عالم از دیگر اقداماتی است که توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد احسان استان بوشهر صورت گرفته است. تقی‌زاده همچنین گفت: تاکنون ۲۲ هزار نفر از روستاییان این استان زیر پوشش بیمه برکت قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کد دستوری #۱۵*۴۰۳۰*  به منظور مشارکت مردمی در پویش مشق احسان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر