دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۳۶۹
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: شرایط مطلوب برای برگزاری برنامه‌های اربعین در تنگستان فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر دوشنبه در نشست ستاد اربعین شهرستان تنگستان ضمن تشکر از همه دست اندرکاران موکب های اربعین حسینی اظهار داشت: بحث اربعین و پیاده روی آن یک مانور بزرگ شیعیان، مسلمانان و حق طلبان جهان  است.

وی اضافه کرد: اربعین شاید تنها تجمع و راهپیمایی در دنیا است که همه ادیان مسلمان، مسیحی، زرتشتی، یهودی و هر دینی که در دنیا وجود دارد در یک مسیر و زیر یک پرچم  اربعین را گرامی می‌دارند که نشان از عنایات سید الشهدا است.

رفیعی‌پور ادامه داد: کار بزرگ پیاده‌روی اربعین با برنامه‌ریزی جمهوری اسلامی ایران و با میزبانی عراق صورت می‌گیرد که در چند سال اخیر راهپیمایی اربعین با متحول شدن حرکت آن همه ساله شاهد رشد جمعیت و خدمات بیشتر در اربعین هستیم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: با تدابیر و برنامه ریزی های خوب مردم و مسئولان، روند خدمات دهی به زائرین اربعین بهتر شده است.

رئیس ستاد اربعین تنگستان ادامه داد: در تنگستان در راستای خدمت رسانی  به زائرین اربعین حسینی از سال‌های  قبل کارهای بسیار خوبی انجام شده و هر ساله نسبت به سال گذشته سازماندهی بهتری صورت می گیرد که باید سعی شود بیشتر کمک ها به صورت مردمی انجام شود.

رفیعی پور تأکید کرد: کمک های جمع آوری شده توسط ادارات در سطح تنگستان باید به موکب خود شهرستان تحویل شود و از ارسال به جاهای دیگر خودداری شود.

وی یاد آورشد: نیاز است قبل از برگزاری هرگونه پیاده روی در روز اربعین حسینی در شهرستان اداره تبلیغات اسلامی به فرمانداری و نیروی انتظامی  جهت برقراری نظم و امنیت و اقدامات ترافیکی  اطلاع رسانی کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر